Mitjançant aquest tràmit, podeu enviar comunicacions, consultes, queixes, suggeriments i agraïments sobre qüestions o temes de competència de l'Ajuntament de Lleida.
L'objectiu d'aquesta bústia és donar resposta a les demandes de la ciutadania i millorar la qualitat dels serveis de l'Ajuntament i de la ciutat de Lleida.
És deure de tota administració pública donar una millor qualitat d'atenció a la ciutadania, així com fomentar la contribució que pot fer per optimitzar la gestió municipal mitjançant els suggeriments i queixes, per poder detectar situacions no desitjables.
Igualment, la ciutadania demanda que els diferents serveis públics li facilitin aquella informació que pot necessitar per a la seva relació amb l'administració pública o que aquesta li pot proporcionar en funció del seu caràcter públic.
Per aquest motiu, amb caràcter general, s'estableix aquest procediment per a la recepció i tractament dels suggeriments, informació i queixes.
Aquest procediment vol ser una eina més per mesurar el compliment de les Cartes de Serveis municipals, facilitar la introducció de la millora contínua en l'administració municipal, obtenir dades quantitatives i qualitatives per conèixer el funcionament dels serveis municipals, afavorir la participació ciutadana en la gestió pública de la ciutat i conèixer la percepció que en té la ciutadania. L'èxit en el resultat d'aquest procediment ha de repercutir en una major agilitat, eficàcia, eficiència i satisfacció, tant del personal encarregat dels serveis com de la pròpia ciutadania.
Qualsevol persona.
Per poder gestionar la vostra comunicació, és necessari que la persona comunicant faciliti la seva identificació i el motiu detallat. En cas contrari, no es tindrà en compte.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "tramitar" que trobareu al final d'aquesta pàgina, empleneu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el vostre codi de sol·licitud amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "seguiment de tràmits" que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.
Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a: