Per sol·licitar una modificació, pròrroga o anul·lació d'una autorització ja demanada, heu de tramitar-ho en aquest altre tràmit.
L'autorització es donarà atenen a les condicions regulades a l'ordenança de civisme i convivència de la ciutat de Lleida i al reglament regulador de l'ocupació del subsòl de domini públic i obertura de rases.
Qualsevol persona, física o jurídica, per ella mateixa o mitjançant representant.
La taxa anual per l'obtenció de de la Llicència d'obertura de rases, cates, canalitzacions i connexions de subministraments a la via pública es troba regulada en l'ordenança fiscal 3.3.
Qualsevol execució d'aquestes obres hauran de finalitzar necessàriament amb la reposició del paviment amb idèntiques condicions de l'existent.
Les persones, les companyies de subministrament o els promotors d’obres d’edificació que siguin autoritzats a fer obres a la via pública, als solars o edificis limítrofs amb la via pública o que siguin autoritzades a ocupar algun espai, han de portar a terme les reparacions escaients i han de reposar els elements afectats, seguint les indicacions i sota la supervisió dels serveis municipals corresponents, de conformitat amb les prescripcions contingudes en el Pla General Municipal de Lleida, en l’ordenança d’ocupació del subsòl de domini públic i obertura de rases i la normativa concordant, així com en les condicions fixades en la corresponent llicència (art. 35.2 Ordenança de civisme i convivència de la ciutat de Lleida)
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "tramitar" o "tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, empleneu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Per a realitzar aquest tràmit electrònicament necessiteu disposar d'un certificat digital. Podeu consultar els certificats admesos per aquest servei en aquest enllaç.
Si no teniu certificat digital, podeu sol·licitar-ho:
Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.
Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:
Per sol·licitar aquesta autorització cal aportar:
Departament d'Enginyeria - Obres Públiques Pl. Paeria, 11 4a Tel. 973700368