• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Adjudicació de parada en un mercat ambulant

Descripció
Sol·licitud per a la venda no sedentària o venda ambulant

Sol·licitud per a la venda no sedentària o venda ambulant que es realitza per comerciants fora d'un establiment comercial permanent, amb caràcter ocasional o periòdic, en instal·lacions comercials desmuntables o transportables, incloent-hi els camions botiga, i té lloc en els emplaçaments urbans, perímetres i llocs degudament autoritzats per a aquest efecte.

La venda ambulant de qualsevol tipus, no es pot exercir fora dels llocs destinats a aquest efecte a excepció dels casos en què l'Ajuntament ho autoritzi expressament amb motiu d'alguna festa tradicional.

Es realitzen 3 mercadets amb aquestes característiques:

  • Mercadet del Camp d'Esports
  • Mercadet del Barris Nord
  • Mercadet d'Antiguitats de la Rambla 
Tramitació
  1. Presentar la sol·licitud al Registre General (OMAC) o al Registre Auxiliar (OGAT).
    • Sol·licitud model F-06 per al Mercadet de Camp d'Esports i Barris Nord
    • Sol·licituds models F-27 i F-28 per al Mercadet d'Antiguitats de la Rambla
  2. Per part de la Regidoria de Promoció de la ciutat, del comerç, del turisme i de l’Ocupació i l’Emprenedoria, es posa la sol·licitud a la llista d'espera.
  3. En cas que hi hagi vacants se li comunicarà a la persona interessada; haurà d'aportar la documentació que més endavant es comenta.
Formes de tramitació
  • Tramitació presencial: Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.

    Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.

    Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) 

    Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:

    • Únicament permet la tramitació telemàtica i per tant no disposa de canal de tramitació presencial, o
    • Esteu obligats a la tramitació electrònica (art. 14 de la Llei 39/2015).

    Web cita: https://citaoficines.paeria.cat

    Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)

    Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana
    Rambla de Ferran, 32
    25007 Lleida
    Consulteu l'horari d'atenció

    Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri (OAC de Barri)

    Sense cita. 

    Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri - Bordeta
    Avinguda Pla d'Urgell, 28
    25001 Lleida
    Consulteu l'horari d'atenció

    Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:

    • gestions-omac@paeria.cat
    • Trucar a: 973 70 03 00 (i marqui l'opció que desitgi en funció del departament que vulgui contactar)
  • Tramitació presencial: Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT) amb CITA

    De dilluns a divendres de les 09.00 a les 14.00 h

    (a excepció de les festes oficials. Consulteu el calendari laboral)
     
    De l'1 de juliol al 15 de setembre, a partir de les 13 h només s'atendrà amb CITA.

    Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’administració, podeu demanar cita al web: https://citaoficines.paeria.cat , al telèfon 973 700 420 o presencialment al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Oficina de Gestió i Atenció Tributària
    Av. Blondel, 16 baixos
    25002 Lleida
    Tel. 973 700 420
    ofgestio@paeria.cat

    Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri - Bordeta
    Avinguda Pla d'Urgell, 28
    25001 Lleida
    Consulteu l'horari d'atenció

    Podreu obtenir cita per al mateix dia, segons disponibilitat, telefònicament al 973 700 420 o de forma presencial al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Documentació imprescindible en cas de tramitació presencial

    •  Si el sol·licita l'interessat/da:
      • Original del document d'identitat, que pot ser: DNI, NIE, permís de residència, passaport o permís de conduir.
    • Si el sol·licita un representant (persona no obligada a relacionar-se electrònicament):
      • Original o fotocòpia del document d'identitat de la persona interessada o sol·licitant.
      • Original del document d'identitat del representant.
      • Full d'autorització signat pel sol·licitant. (vegeu l'apartat impresos)
    • En el supòsit de menors o d'incapacitats:
      • Original del document d'identitat del tutor o representant legal.
      • Original del Llibre de Família o de la sentència judicial que acredita aquesta representació legal.
         

     

Documentació que cal aportar
En el moment de presentar la sol·licitud, cal presentar:
  • Model de sol·licitud
  • Si s'escau, el document que permet consultar dades a altres administracions

Un cop hagi vacants i se li comuniqui a la persona interessada, hi haurà d'aportar la següent documentació:

Si la persona titular de la parada és una persona jurídica (societat):

  • 2 fotografies mida carnet del titular i 2 fotografies dels acompanyants
  • escriptura pública de constitució de la societat
  • estatuts de la societat
  • número de compte corrent bancari per domiciliar els rebuts trimestrals de lloguer
  • carnet de manipulador d'aliments (en cas de sol·licitud de venda de fruita i verdura)
  • fotografies del material a vendre (en cas de sol·liciutd de venda en el Mercat d'Antiguitats de la Rambla)

Si la persona titular de la parada és una persona física:

  • fotocòpia del DNI
  • número de compte corrent bancari per domiciliar els rebuts
  • certificat que acrediti estar donat d'alta d'autònoms, o bé, carnet d'antiqüari, col·leccionista o brocanter (en cas de sol·licitud de venda en el Mercat d'Antiguitats de la Rambla)
  • declaració censal o certificat d'hisenda que acrediti estar donat d'alta de l'epígraf corresponent de l'Impost d'Activitats Econòmiques, o signar una autorització perquè la Regidoria de Promoció de la ciutat, del comerç, del turisme i de l’Ocupació i l’Emprenedoria pugui obtenir dades tributaries a l'Agència Tributària conforme està al corrent en el compliment d'obligacions fiscals
  • carnet de manipulador d'aliments (en cas de venda de fruita i verdura)
  • fotografies del material a vendre (en cas de sol·licitud de venda en el Mercat d'Antiguitats de la Rambla)
  • 2 fotografies mida carnet del titular i 2 fotografies dels acompanyants

* En cas de tenir personal assalariat treballant en la parada, o familiars ajudants, s'haurà d'aportar el document acreditatiu d'estar al corrent del pagament de les cotitzacions a la Seguretat Social. 

 

Normativa
  • Ordenança Fiscal 2.09 Taxa per mercats
  • Reglament de venda no sedentària
Més informació

Regidoria de Promoció de la Ciutat, del Turisme i de l'Ocupació i l'Emprenedoria
Av. Tortosa, 2 (edifici Mercolleida)
Tel. 973700616
imc@paeria.cat
http://mercatsiconsum.paeria.cat 

Impresos
  • Sol·licitud F06
  • Sol·licitud F27
  • Sol·licitud F28
Tràmits relacionats
  • Canvi d'ubicació o ampliació de parada en un mercat ambulant
  • Baixa de parada en un mercat ambulant
  • Canvi de nom de parada en un mercat ambulant
Darrera actualització 25/04/2022 11:33

  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana