• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Canvi de nom de parada en un mercat ambulant

Descripció
Sol·licitud per a la venda no sedentària o venda ambulant que es realitza per comerciants fora d'un establiment comercial permanent, amb caràcter ocasional o periòdic, en instal·lacions comercials desmuntables o transportables, incloent-hi els camions botiga, i té lloc en els emplaçaments urbans, perímetres i llocs degudament autoritzats per a aquest efecte.

La venda ambulant de qualsevol tipus, no es pot exercir fora dels llocs destinats a aquest efecte a excepció dels casos en què l'Ajuntament ho autoritzi expressament amb motiu d'alguna festa tradicional.

Es realitzen 3 mercadets amb aquestes característiques:

  • Mercadet del Camp d'Esports
  • Mercadet del Barris Nord
  • Mercadet d'Antiguitats de la Rambla 

La normativa, pel que fa al canvi de nom d'una parada està regulada al Reglament de venda no sedentària, concretament en els articles 46 i 47 del capítol X.

Tramitació
  1. Caldrà presentar, al Registre General (OMAC) o al Registre Auxiliar (OGAT), la sol·licitud genèrica i si correspon, l'autorització  de representació (vegeu documents en aquest tràmit) 
  2. Estar al corrent de pagament dels rebuts mensuals i/o trimestrals que genera la Regidoria de Promoció de la ciutat, del comerç, del turisme i de l’Ocupació i l’Emprenedoria (veure ordenança fiscal 2.09, 4, tarifa 1)
  3. Presentar a la Regidoria de Promoció de la ciutat, del comerç, del turisme i de l’Ocupació i l’Emprenedoria la documentació següent:
  4. La Regidoria de Promoció de la ciutat, del comerç, del turisme i de l’Ocupació i l’Emprenedoria notifica a la persona interessada la resolució de l'expedient. 

 

Formes de tramitació
  • Tramitació presencial: Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.

    Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.

    Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) 

    Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:

    • Únicament permet la tramitació telemàtica i per tant no disposa de canal de tramitació presencial, o
    • Esteu obligats a la tramitació electrònica (art. 14 de la Llei 39/2015).

    Web cita: https://citaoficines.paeria.cat

    Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)

    Rambla de Ferran, 32
    25007 Lleida
    Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:

    • gestions-omac@paeria.cat
    • Trucar a: 973 70 03 00 (i marqui l'opció que desitgi en funció del departament que vulgui contactar)

     

  • Tramitació presencial: Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT) amb CITA

    De dilluns a divendres de les 09.00 a les 14.00 h

    (a excepció de les festes oficials. Consulteu el calendari laboral)
     
    De l'1 de juliol al 15 de setembre, a partir de les 13 h només s'atendrà amb CITA.

    Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’administració, podeu demanar cita al web: https://citaoficines.paeria.cat , al telèfon 973 700 420 o presencialment al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Oficina de Gestió i Atenció Tributària
    Av. Blondel, 16 baixos
    25002 Lleida
    Tel. 973 700 420
    ofgestio@paeria.cat

    Podreu obtenir cita per al mateix dia, segons disponibilitat, telefònicament al 973 700 420 o de forma presencial al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Documentació imprescindible en cas de tramitació presencial

    •  Si el sol·licita l'interessat/da:
      • Original del document d'identitat, que pot ser: DNI, NIE, permís de residència, passaport o permís de conduir.
    • Si el sol·licita un representant (persona no obligada a relacionar-se electrònicament):
      • Original o fotocòpia del document d'identitat de la persona interessada o sol·licitant.
      • Original del document d'identitat del representant.
      • Full d'autorització signat pel sol·licitant. (vegeu l'apartat impresos)
    • En el supòsit de menors o d'incapacitats:
      • Original del document d'identitat del tutor o representant legal.
      • Original del Llibre de Família o de la sentència judicial que acredita aquesta representació legal.
         

     

Documentació que cal aportar
  • Vegeu imprès de sol·licitud en aquest tràmit 
  • Titular de la parada:

    • DNI
    • 6 últims rebuts en règim d'autònom
    • declaració censal o certificat d'hisenda que acrediti estar donat d'alta de l'epígraf corresponent de l'Impost d'Activitats Econòmiques, o signar una autorització perquè la Regidoria de Promoció de la ciutat, del comerç, del turisme i de l’Ocupació i l’Emprenedoria pugui obtenir dades tributaries de l'Agència Tributària conforme està al corrent en el compliment d'obligacions fiscals.
    • targeta de venda
  • Nova persona titular de la parada:

    • Si la persona titular de la parada és una persona jurídica (societat):
      • escriptura pública de constitució de la societat
      • estatuts de la societat
      • la persona física que representi la societat haurà d'estar d'alta en el règim de la seguretat social que li correspongui
      • c/c per domiciliar els rebuts
      • carnet de manipulador d'aliments (en cas de sol·licitud de venda de fruita i verdura)
      • 2 fotografies mida carnet del titular i 2 fotografies dels acompanyants
    • Si la persona titular de la parada és una persona física:
      • fotocòpia del DNI
      • c/c per domiciliar els rebuts
      • certificat que acrediti estar donat d'alta a la Seguretat Social en règim d'autònom
      • declaració censal o certificat d'hisenda que acrediti estar donat d'alta de l'epígraf corresponent de l'Impost d'Activitats Econòmiques, o signar una autorització perquè la Regidoria de Promoció de la ciutat, del comerç, del turisme i de l’Ocupació i l’Emprenedoria pugui obtenir dades tributaries a l'Agència Tributària conforme està al corrent en el compliment d'obligacions fiscals
      • carnet de manipulador d'aliments (en cas de venda de fruita i verdura)
      • 2 fotografies mida carnet del titular i 2 fotografies dels acompanyants
      • llibre de família

* En cas de tenir personal assalariat treballant en la parada, o familiars ajudants, s'haurà d'aportar el document acreditatiu d'estar al corrent del pagament de les cotitzacions a la Seguretat Social.

 

Normativa
  • Ordenança fiscal 2.09 Taxa per mercats
  • Reglament de venda no sedentària
Més informació

Regidoria de Promoció de la Ciutat, del Turisme i de l'Ocupació i l'Emprenedoria
Av. Tortosa, 2 (edifici Mercolleida)
Tel. 973700616
imc@paeria.cat
http://mercatsiconsum.paeria.cat 

Tràmits relacionats
  • Adjudicació de parada en un mercat ambulant
Darrera actualització 11/01/2023 11:24

  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana