• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Adjudicació de parada en un mercat ambulant

Descripció
Sol·licitud per a la venda no sedentària o venda ambulant

Sol·licitud per a la venda no sedentària o venda ambulant que es realitza per comerciants fora d'un establiment comercial permanent, amb caràcter ocasional o periòdic, en instal·lacions comercials desmuntables o transportables, incloent-hi els camions botiga, i té lloc en els emplaçaments urbans, perímetres i llocs degudament autoritzats per a aquest efecte.

La venda ambulant de qualsevol tipus, no es pot exercir fora dels llocs destinats a aquest efecte a excepció dels casos en què l'Ajuntament ho autoritzi expressament amb motiu d'alguna festa tradicional.

Es realitzen 3 mercadets amb aquestes característiques:

  • Mercadet del Camp d'Esports
  • Mercadet del Barris Nord
  • Mercadet d'Antiguitats de la Rambla 
Tramitació
  1. Presentar la sol·licitud al Registre General (OMAC) o al Registre Auxiliar (OGAT).
    • Sol·licitud model F-06 per al Mercadet de Camp d'Esports i Barris Nord
    • Sol·licituds models F-27 i F-28 per al Mercadet d'Antiguitats de la Rambla
  2. Per part de la Regidoria de Promoció de la ciutat, del comerç, del turisme i de l’Ocupació i l’Emprenedoria, es posa la sol·licitud a la llista d'espera.
  3. En cas que hi hagi vacants se li comunicarà a la persona interessada; haurà d'aportar la documentació que més endavant es comenta.
Formes de tramitació
  • Tramitació presencial: Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.

    Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.

    Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) 

    Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:

    • Únicament permet la tramitació telemàtica i per tant no disposa de canal de tramitació presencial, o
    • Esteu obligats a la tramitació electrònica (art. 14 de la Llei 39/2015).

    Web cita: https://citaoficines.paeria.cat

    Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)

    Rambla de Ferran, 32
    25007 Lleida
    Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:

    • gestions-omac@paeria.cat
    • Trucar a: 973 70 03 00 (i marqui l'opció que desitgi en funció del departament que vulgui contactar)

     

  • Tramitació presencial: Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT) amb CITA

    De dilluns a divendres de les 09.00 a les 14.00 h

    (a excepció de les festes oficials. Consulteu el calendari laboral)
     
    De l'1 de juliol al 15 de setembre, a partir de les 13 h només s'atendrà amb CITA.

    Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’administració, podeu demanar cita al web: https://citaoficines.paeria.cat , al telèfon 973 700 420 o presencialment al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Oficina de Gestió i Atenció Tributària
    Av. Blondel, 16 baixos
    25002 Lleida
    Tel. 973 700 420
    ofgestio@paeria.cat

    Podreu obtenir cita per al mateix dia, segons disponibilitat, telefònicament al 973 700 420 o de forma presencial al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Documentació imprescindible en cas de tramitació presencial

    •  Si el sol·licita l'interessat/da:
      • Original del document d'identitat, que pot ser: DNI, NIE, permís de residència, passaport o permís de conduir.
    • Si el sol·licita un representant (persona no obligada a relacionar-se electrònicament):
      • Original o fotocòpia del document d'identitat de la persona interessada o sol·licitant.
      • Original del document d'identitat del representant.
      • Full d'autorització signat pel sol·licitant. (vegeu l'apartat impresos)
    • En el supòsit de menors o d'incapacitats:
      • Original del document d'identitat del tutor o representant legal.
      • Original del Llibre de Família o de la sentència judicial que acredita aquesta representació legal.
         

     

Documentació que cal aportar
En el moment de presentar la sol·licitud, cal presentar:
  • Model de sol·licitud
  • Si s'escau, el document que permet consultar dades a altres administracions

Un cop hagi vacants i se li comuniqui a la persona interessada, hi haurà d'aportar la següent documentació:

Si la persona titular de la parada és una persona jurídica (societat):

  • 2 fotografies mida carnet del titular i 2 fotografies dels acompanyants
  • escriptura pública de constitució de la societat
  • estatuts de la societat
  • número de compte corrent bancari per domiciliar els rebuts trimestrals de lloguer
  • carnet de manipulador d'aliments (en cas de sol·licitud de venda de fruita i verdura)
  • fotografies del material a vendre (en cas de sol·liciutd de venda en el Mercat d'Antiguitats de la Rambla)

Si la persona titular de la parada és una persona física:

  • fotocòpia del DNI
  • número de compte corrent bancari per domiciliar els rebuts
  • certificat que acrediti estar donat d'alta d'autònoms, o bé, carnet d'antiqüari, col·leccionista o brocanter (en cas de sol·licitud de venda en el Mercat d'Antiguitats de la Rambla)
  • declaració censal o certificat d'hisenda que acrediti estar donat d'alta de l'epígraf corresponent de l'Impost d'Activitats Econòmiques, o signar una autorització perquè la Regidoria de Promoció de la ciutat, del comerç, del turisme i de l’Ocupació i l’Emprenedoria pugui obtenir dades tributaries a l'Agència Tributària conforme està al corrent en el compliment d'obligacions fiscals
  • carnet de manipulador d'aliments (en cas de venda de fruita i verdura)
  • fotografies del material a vendre (en cas de sol·licitud de venda en el Mercat d'Antiguitats de la Rambla)
  • 2 fotografies mida carnet del titular i 2 fotografies dels acompanyants

* En cas de tenir personal assalariat treballant en la parada, o familiars ajudants, s'haurà d'aportar el document acreditatiu d'estar al corrent del pagament de les cotitzacions a la Seguretat Social. 

 

Normativa
  • Ordenança Fiscal 2.09 Taxa per mercats
  • Reglament de venda no sedentària
Més informació

Regidoria de Promoció de la Ciutat, del Turisme i de l'Ocupació i l'Emprenedoria
Av. Tortosa, 2 (edifici Mercolleida)
Tel. 973700616
imc@paeria.cat
http://mercatsiconsum.paeria.cat 

Impresos
  • Sol·licitud F06
  • Sol·licitud F27
  • Sol·licitud F28
Tràmits relacionats
  • Canvi d'ubicació o ampliació de parada en un mercat ambulant
  • Baixa de parada en un mercat ambulant
  • Canvi de nom de parada en un mercat ambulant
Darrera actualització 25/04/2022 11:33

  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana