• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Canvi d'ubicació o ampliació de parada en un mercat ambulant

Descripció
Sol·licitud per a la venda no sedentària o venda ambulant que es realitza per comerciants fora d'un establiment comercial permanent, amb caràcter ocasional o periòdic, en instal·lacions comercials desmuntables o transportables, incloent-hi els camions botiga, i té lloc en els emplaçaments urbans, perímetres i llocs degudament autoritzats per a aquest efecte.

La venda ambulant de qualsevol tipus, no es pot exercir fora dels llocs destinats a aquest efecte a excepció dels casos en què l'Ajuntament ho autoritzi expressament amb motiu d'alguna festa tradicional.

Es realitzen 3 mercadets amb aquestes característiques:

  • Mercadet del Camp d'Esports
  • Mercadet del Barris Nord
  • Mercadet d'Antiguitats de la Rambla
Tramitació
  1. Presentar la sol·licitud (veure Impresos) al Registre General (OMAC - Pl. Paeria,11, baixos) o bé al Registre auxiliar (OGAT - Av. Blondel 16, baixos.) 
  2. Estar al corrent de pagament dels rebuts mensuals i/o trimestrals que genera la Regidoria de Promoció Econòmica i Industrial, de Comerç, Mercats i Consum (veure Ordenança Fiscal 2.09, 4, tarifa 1)
  3. La Regidoria de Promoció Econòmica i Industrial, de Comerç, Mercats i Consum posarà la sol·licitud en la llista d'espera, fins que hi hagi possibilitat d'atendre-la
  4. Quan sigui possible la demanda del sol·licitant, es comunicarà a la persona interessada.
  5. La Regidoria de Promoció Econòmica i Industrial, de Comerç, Mercats i Consum notifica a la persona interessada la resolució de l'expedient. 
Formes de tramitació
  • Tramitació presencial: Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.

    Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.

    Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) 

    Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:

    • Únicament permet la tramitació telemàtica i per tant no disposa de canal de tramitació presencial, o
    • Esteu obligats a la tramitació electrònica (art. 14 de la Llei 39/2015).

    Web cita: https://citaoficines.paeria.cat

    Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)

    Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana
    Rambla de Ferran, 32
    25007 Lleida
    Consulteu l'horari d'atenció

    Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri (OAC de Barri)

    Sense cita. 

    Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri - Bordeta
    Avinguda Pla d'Urgell, 28
    25001 Lleida
    Consulteu l'horari d'atenció

    Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:

    • gestions-omac@paeria.cat
    • Trucar a: 973 70 03 00 (i marqui l'opció que desitgi en funció del departament que vulgui contactar)

     

  • Tramitació presencial: Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT) amb CITA

    De dilluns a divendres de les 09.00 a les 14.00 h

    (a excepció de les festes oficials. Consulteu el calendari laboral)
     
    De l'1 de juliol al 15 de setembre, a partir de les 13 h només s'atendrà amb CITA.

    Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’administració, podeu demanar cita al web: https://citaoficines.paeria.cat , al telèfon 973 700 420 o presencialment al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Oficina de Gestió i Atenció Tributària
    Av. Blondel, 16 baixos
    25002 Lleida
    Tel. 973 700 420
    ofgestio@paeria.cat

    Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri - Bordeta
    Avinguda Pla d'Urgell, 28
    25001 Lleida
    Consulteu l'horari d'atenció

    Podreu obtenir cita per al mateix dia, segons disponibilitat, telefònicament al 973 700 420 o de forma presencial al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Documentació imprescindible en cas de tramitació presencial

    •  Si el sol·licita l'interessat/da:
      • Original del document d'identitat, que pot ser: DNI, NIE, permís de residència, passaport o permís de conduir.
    • Si el sol·licita un representant (persona no obligada a relacionar-se electrònicament):
      • Original o fotocòpia del document d'identitat de la persona interessada o sol·licitant.
      • Original del document d'identitat del representant.
      • Full d'autorització signat pel sol·licitant. (vegeu l'apartat impresos)
    • En el supòsit de menors o d'incapacitats:
      • Original del document d'identitat del tutor o representant legal.
      • Original del Llibre de Família o de la sentència judicial que acredita aquesta representació legal.
         

     

Normativa
  • Ordenança fiscal 2.09 Taxa per mercats
  • Reglament de venda no sedentària
Més informació

Promoció Econòmica i Industrial, Comerç, Mercats i Consum
Av. Tortosa, 2 (edifici Mercolleida)
Tel. 973700616
imc@paeria.cat
http://mercatsiconsum.paeria.cat

Impresos
  • Annex. Autorització consulta altres administracions
  • Sol·licitud
Tràmits relacionats
  • Adjudicació de parada en un mercat ambulant
Darrera actualització 25/04/2022 11:47

  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana