• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Bústia ciutadana

Descripció

Mitjançant aquest tràmit, podeu enviar comunicacions, consultes, queixes, suggeriments i agraïments sobre qüestions o temes de competència de l'Ajuntament de Lleida.

L'objectiu d'aquesta bústia és donar resposta a les demandes de la ciutadania i millorar la qualitat dels serveis de l'Ajuntament i de la ciutat de Lleida.

Què és la bústia ciutadana?

És deure de tota administració pública donar una millor qualitat d'atenció a la ciutadania, així com fomentar la contribució que pot fer per optimitzar la gestió municipal mitjançant els suggeriments i queixes, per poder detectar situacions no desitjables.

Igualment, la ciutadania demanda que els diferents serveis públics li facilitin aquella informació que pot necessitar per a la seva relació amb l'administració pública o que aquesta li pot proporcionar en funció del seu caràcter públic.

Per aquest motiu, amb caràcter general, s'estableix aquest procediment per a la recepció i tractament dels suggeriments, informació i queixes.

Aquest procediment vol ser una eina més per mesurar el compliment de les Cartes de Serveis municipals, facilitar la introducció de la millora contínua en l'administració municipal, obtenir dades quantitatives i qualitatives per conèixer el funcionament dels serveis municipals, afavorir la participació ciutadana en la gestió pública de la ciutat i conèixer la percepció que en té la ciutadania. L'èxit en el resultat d'aquest procediment ha de repercutir en una major agilitat, eficàcia, eficiència i satisfacció, tant del personal encarregat dels serveis com de la pròpia ciutadania.

Qui la pot utilitzar?

Qualsevol persona.

Per poder gestionar la vostra comunicació, és necessari que la persona comunicant faciliti la seva identificació i el motiu detallat. En cas contrari, no es tindrà en compte.

Repercussió legal

  • Les comunicacions formulades a través d'aquesta bústia no tindran en cap cas repercussions legals ni paralitzaran els terminis establerts legalment per excercir qualsevol recurs, acció o dret que li pugui assistir.
     
  • Tampoc no condicionaran l'exercici de les accions o drets restants que, de conformitat amb la normativa reguladora de cada procediment, puguin exercir els qui figurin com a interessats.
     
  • Si el que desitgeu és presentar una denúncia o recurs administratiu, l'heu de fer mitjaçant el tràmit Canal de denúncies ciutadanes, o bé adreçant-vos al Registre General de l'Ajuntament de Lleida.

Com finalitza el tràmit?

  1. La vostra comunicació la rebrà el Servei d'Atenció de la Bústia ciutadana, qui la derivarà al departament competent. 
     
  2. Un cop el departament hagi arribat a una conclusió, la motivarà i us en donarà resposta, que podreu consultar en la Carpeta Ciutadana.
Formes de tramitació
  • Seu electrònica de l'Ajuntament de Lleida (tramitació amb i sense certificat digital)

    Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "tramitar" o "tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, empleneu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, i envieu-lo. 

    Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.

    Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.

  • Tramitació presencial: Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.

    Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.

    Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) 

    Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:

    • Únicament permet la tramitació telemàtica i per tant no disposa de canal de tramitació presencial, o
    • Esteu obligats a la tramitació electrònica (art. 14 de la Llei 39/2015).

    Web cita: https://citaoficines.paeria.cat

    Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)

    Rambla de Ferran, 32
    25007 Lleida
    Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:

    • gestions-omac@paeria.cat
    • Trucar a: 973 70 03 00 (i marqui l'opció que desitgi en funció del departament que vulgui contactar)

     

Impresos
  • Imprès per fer suggeriments, petició d'informació i queixes (només per a la tramitació presencial)
Tràmits relacionats
  • Canal de denúncies ciutadanes
  • Sol·licitud genèrica adreçada a l'Ajuntament de Lleida
Darrera actualització 04/10/2024 14:24
Iniciar tràmit Iniciar tràmit amb id digital
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana