El Casal de la Dona disposa d'una sala polivalent amb capacitat per a 34 persones.
La sala polivalent està destinada per a l'ús públic, amb la finalitat de prestar serveis a les entitats de dones i impulsar la realització d'activitats que tinguin per objecte el desenvolupament social, cultural, esportiu, de lleure, així com promoure l'associacionisme i la participació ciutadana en general.
Té com a finalitat:
Totes aquelles associacions o entitats de dones sense cap ànim de lucre que tinguin per objecte la defensa, foment o millora dels interessos generals o sectorials de les dones del municipi de Lleida.
La reserva de la sala dóna dret a la utilització de les instal·lacions, tenint en compte el reglament d'ús de la sala.
S'aplicaran les taxes que corresponguin segons Ordenança Fiscal 3.5 Taxa per la utilització de sales d'equipament municipals.
Cal fer la sol·licitud prèviament, amb una antel·lació mínima de quinze dies a la realització de l'acte.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.