• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Sol·licitud donar de BAIXA/INACTIVA a una entitat del Registre Municipal d'Entitats

Descripció

En virtut de l'acord de l'Ajuntament Ple de 30 de juny de 1989, de creació del Registre Municipal d'Associacions i el Reglament Municipal de Participació Ciutadana, i en concret, el compliment de l'article 40 del Reglament de Participació Ciutadana que estableix:

"Les entitats inscrites en el Registre Municipal tenen l'obligació de notificar qualsevol modificació de les dades que figuren en la documentació que hagi servit de base per a fer la inscripció"

I d'acord a l'article 324-7 de la Llei 4/2008, de 24 d'abril, del llibre tercer del Codi civil de Catalunya, relatiu a les persones jurídiques que estableix:

Suspensió de la publicitat registral

  • "La publicitat del Registre d'Associacions no és procedent en el cas de les associacions que no tinguin actualitzades les dades registrals amb relació als òrgans de govern i a l'adaptació, si escau, dels estatuts a la llei.
  • Si, en un termini de quatre anys des que es produeix el venciment dels nomenaments de l'òrgan de govern, la renovació no s'inscriu al Registre d'Associacions, s'ha d'iniciar d'ofici el procediment per a declarar-la inactiva, sens perjudici que s'esmeni la dita circumstància o que es liquidi l'associació de la manera que sigui legalment procedent"

 

Formes de tramitació
  • Seu electrònica de l'Ajuntament de Lleida (amb certificat digital)

    Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.

    Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.

    Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.

    Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.

     

Més informació

Regidoria de Participació i Drets Civils
Av. de Tortosa, 2, 1a planta (Edifici Mercolleida)
25005 Lleida
Tel. 973 700 453

participacio@paeria.cat  

Tràmits relacionats
  • Inscripció al Registre Municipal d'Entitats
  • Actualització de dades / Resposta al requeriment de documentació en el Registre Municipal d'Entitats
Darrera actualització 19/12/2023 12:48
Iniciar tràmit amb id digital
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana