• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Actualització de dades / Resposta al requeriment de documentació en el Registre Municipal d'Entitats

Descripció
Les entitats han de tenir la seu social a Lleida ciutat

D'acord amb el títol III, capítol 1r, article 40 del Reglament de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Lleida, les entitats inscrites en el Registre Municipal tenen l'obligació de notificar a l'Ajuntament qualsevol modificació de les dades que figuren en la documentació que hagi servit de base per fer-hi la inscripció.

Termini

El termini per a aquestes modificacions és de trenta dies, comptats des de la data en què s'hagin produït.

Obligació de comunicació

Les entitats inscrites en el Registre Municipal tenen l'obligació de notificar a l'Ajuntament qualsevol modificació de les dades que figuren en la documentació que hagi servit de base per fer-hi la inscripció. El termini per a aquestes notificacions és de trenta dies, comptats des de la data en què s'hagin produït.

Per tenir accés als ajuts i a les subvencions provinents dels recursos municipals, cal que les entitats estiguin prèviament inscrites en el Registre Municipal d'Entitats. 

 

Formes de tramitació
  • Seu electrònica de l'Ajuntament de Lleida (amb certificat digital)

    Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.

    Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.

    Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.

    Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.

     

Documentació que cal aportar
  • En cas d'actualitzar les dades estatutàries, cal presentar els estatuts degudament segellats per l'Administració on l’entitat està inscrita prèviament a la sol·licitud d’inscripció al registre municipal d’entitats.
     
  • En cas d'actualitzar les persones que ocupen els càrrecs directius de l'entitat, cal que presenteu amb la sol·licitud la relació de noms, cognoms i càrrec dels nous representants que formen la nova junta directiva. 
Més informació

Regidoria de Participació i Drets Civils
Av. de Tortosa, 2, 1a planta (Edifici Mercolleida)
25005 Lleida
Tel. 973 700 453
participacio@paeria.cat 

Impresos
  • Autorització de representació
Tràmits relacionats
  • Inscripció al Registre Municipal d'Entitats
  • Sol·licitud donar de BAIXA/INACTIVA a una entitat del Registre Municipal d'Entitats
Darrera actualització 17/10/2023 10:22
Iniciar tràmit amb id digital
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana