En virtut de l'acord de l'Ajuntament Ple de 30 de juny de 1989, de creació del Registre Municipal d'Associacions i el Reglament Municipal de Participació Ciutadana, i en concret, el compliment de l'article 40 del Reglament de Participació Ciutadana que estableix:
"Les entitats inscrites en el Registre Municipal tenen l'obligació de notificar qualsevol modificació de les dades que figuren en la documentació que hagi servit de base per a fer la inscripció"
I d'acord a l'article 324-7 de la Llei 4/2008, de 24 d'abril, del llibre tercer del Codi civil de Catalunya, relatiu a les persones jurídiques que estableix:
Suspensió de la publicitat registral
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Regidoria de Participació i Drets Civils Av. de Tortosa, 2, 1a planta (Edifici Mercolleida) 25005 Lleida Tel. 973 700 453
participacio@paeria.cat