INFORMACIÓ GENERAL
Les persones d'origen estranger han de sol·licitar els informes d'estrangeria per tal d'acreditar:
Aquest tràmit consta de 2 modalitats:
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el resguard de la sol·licitud i el justificant del registre d'entrada.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Horari especial vigílies de festiu del servei d'assessorament: Els dies 24 i 31 de desembre i 5 de gener, el servei serà de 08 a 15h.
En cas que tingueu dificultats per fer la presentació electrònica (com donar-se d'alta a l'idcat mòbil o com entrar a la carpeta per fer el tràmit) us podeu posar en contacte amb l'Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà al telèfon 973 700 300 (opció 3).
Si teniu altres dubtes d’aquest tràmit poseu-vos en contacte amb: