Se sotmeten a aquest règim els espectacles públics i les activitats recreatives, que es duen a terme en:
La persona física o jurídica que vol dur a terme l’espectacle públic o activitat recreativa extraordinaris o el seu representant legal. En aquest darrer cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
L'Ajuntament ha de resoldre sobre l'atorgament de la llicència i notificar-la en el termini d'un mes a comptar de la seva sol·licitud. Si no hi ha resolució expressa dins d'aquest termini, la llicència s'entén denegada per silenci administratiu negatiu.
Periodicitat
D’acord amb l'Annex I, apartat V, del Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives es poden realitzar un nombre màxim de 12 espectacles o activitats recreatives de caràcter extraordinari a l’any.
Actuacions musicals
Quan tinguin lloc en un espai obert, cal tenir en compte el següent:
Distribució de begudes i aliments
Si es tracta d’esdeveniments amb manipulació d'aliments cal presentar la declaració responsable en matèria de salut alimentària.
Atraccions de fira
Aquestes atraccions es classifiquen com a activitats no permanents desmuntables i d’acord amb l’article 4 de l’ordenança reguladora dels establiments de pública concurrència de Lleida, cal que, a banda de la legalització de l’activitat recreativa extraordinària en que estan incloses, es legalitzin de forma individual o col·lectiva, mitjançant el tràmit de comunicació d’establiment no permanent desmuntable Comunicació prèvia municipal d'establiments no permanents desmuntables.
Aquestes instal·lacions, entre d'altra documentació, requereixen un control inicial conforme es compleixen les prescripcions de seguretat específiques i generals.
La taxa s'estableix a l'Ordenança 2.4 vigent
Cas que s'actuï a través d'un representant, per formular la declaració caldrà acreditar la representació per qualsevol mitjà vàlid en dret.
Per iniciar l'activitat caldrà:
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.