* En l’apartat de “Documents”, pots consultar directament les bases d’aquestes subvencions on apareix tota la informació necessària
Regular la concessió d’ajuts per impulsar la promoció i protecció de la salut i dels hàbits saludables a través de la col·laboració amb entitats ciutadanes i associacions així com la sensibilització envers la salut pública.
Poden ser beneficiàries d'aquests ajuts:
Abans d'iniciar el tràmit de sol·licitud de subvencions, cal que l'entitat estigui inscrita en el Registre Municipal d'Entitats de l'Ajuntament de Lleida i tenir-hi les dades actualitzades (d'acord amb el títol III, article 40 del Reglament de Participació Ciutadana).
Us recomanem que, abans de sol·licitar la subvenció, consulteu el Registre Municipal d'Entitats, per si hi ha alguna dada susceptible de modificació i que en feu l'actualització mitjançant el tràmit d'Actualització de dades en el Registre Municipal d'Entitats.
Més informació sobre el Registre Municipal d'Entitats:
Regidoria de Participació i Drets Civils Av. de Tortosa, 2 (Edifici Mercolleida), 1a planta 25005 Lleida Telèfon 973700453 participacio@paeria.cat
Us recomanem que tramiteu l'obtenció d'un certificat digital, ja que les entitats esteu obligades a fer els tràmits amb l'administració, exclusivament, de forma telemàtica.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
D’acord amb l’art. 28 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, LPAC, per verificar el compliment de la normativa relativa a aquest procediment, l’Ajuntament de Lleida accedirà o obtindrà les dades o documents següents de les administracions corresponents:
Per tal que l’Ajuntament de Lleida i els seus organismes autònoms puguin realitzar les comprovacions, la persona sol·licitant ha de manifestar la seva conformitat amb aquestes.
En cas d’oposició a la realització d’aquestes consultes, s’hauran d'acreditar els requisits sol·licitats, aportant els certificats negatius de deutes de les administracions corresponents.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Si teniu dubtes concrets referents al procediment de justificació us heu de posar en contacte amb:
Salut Pública C. Cavallers, 10-12 (entresòl) 25002 Lleida Tel. 973700313 salutpublica@paeria.cat