Mitjançant aquest tràmit, podeu enviar comunicacions, consultes, queixes, suggeriments i agraïments sobre qüestions o temes de competència de l'Ajuntament de Lleida.
L'objectiu d'aquesta bústia és donar resposta a les demandes de la ciutadania i millorar la qualitat dels serveis de l'Ajuntament i de la ciutat de Lleida.
És deure de tota administració pública donar una millor qualitat d'atenció a la ciutadania, així com fomentar la contribució que pot fer per optimitzar la gestió municipal mitjançant els suggeriments i queixes, per poder detectar situacions no desitjables.
Igualment, la ciutadania demanda que els diferents serveis públics li facilitin aquella informació que pot necessitar per a la seva relació amb l'administració pública o que aquesta li pot proporcionar en funció del seu caràcter públic.
Per aquest motiu, amb caràcter general, s'estableix aquest procediment per a la recepció i tractament dels suggeriments, informació i queixes.
Aquest procediment vol ser una eina més per mesurar el compliment de les Cartes de Serveis municipals, facilitar la introducció de la millora contínua en l'administració municipal, obtenir dades quantitatives i qualitatives per conèixer el funcionament dels serveis municipals, afavorir la participació ciutadana en la gestió pública de la ciutat i conèixer la percepció que en té la ciutadania. L'èxit en el resultat d'aquest procediment ha de repercutir en una major agilitat, eficàcia, eficiència i satisfacció, tant del personal encarregat dels serveis com de la pròpia ciutadania.
Qualsevol persona.
Per poder gestionar la vostra comunicació, és necessari que la persona comunicant faciliti la seva identificació i el motiu detallat. En cas contrari, no es tindrà en compte.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "tramitar" o "tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, empleneu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.
Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a: